Ξενώνας Jig Gyas στο Leh

Dezember 31, 2022 0 Von admin

Χρόνος διαβασματός: 4 λεπτά

Σκοπεύω πάντα να μείνω στο Homestays όπου θα μπορούσα να μάθω περισσότερα για αυτήν την πόλη.

Ως εκ τούτου, έψαξα στο Airbnb Πρώτα, ωστόσο, είδα μια διαμονή σε εξαιρετική τιμή, αλλά χρειάστηκε πολύς χρόνος για να πάρω μια απόφαση και έγινε κράτηση.

Στη συνέχεια, επισκέφτηκα τον ιστότοπο της Booking.com και η πρόθεσή μου παρέμεινε να κάνω κράτηση αυθόρμητα.

Εντόπισα το Lhachik Guest House και το συνέκρινα με μερικά άλλα. Τελικά, έμεινα ικανοποιημένος με την απόφαση και το έκλεισα.

Μια μέρα πριν, έλαβα μια κλήση από το Lhachik Guest House για να επιβεβαιώσω την παρουσία μου την επόμενη μέρα—αναμφίβολα, Ναι!

Πτήση Δελχί προς Λεχ

Η πτήση μου από το Δελχί ήταν προγραμματισμένη στις 4:05 π.μ., όλα πήγαν τέλεια και το αεροπλάνο απείχε μόλις 20-25 λεπτά από την προσγείωση στο Leh πριν συμβεί αυτό.

Ο πιλότος του αεροσκάφους ενημέρωσε τους επιβάτες ότι έπρεπε να επιστρέψουμε στο Δελχί λόγω κακοκαιρίας και τελικά λιγότερα καύσιμα για να αιωρούνται στον αέρα.

Σχετικά με αυτό, έχω δημιουργήσει μια ανάρτηση ιστολογίου για περαιτέρω εκπαίδευση.

Νωρίτερα, περίμενα να φτάσω στο Λεχ στις 5:30 π.μ

Τελικά, το πιο σημαντικό πράγμα που έκανα αφού έφτασα στο Δελχί ονομάστηκε Lhachik Guest House και εξέφρασα την κατάσταση.

Στη συνέχεια, μοιράστηκα την αναμενόμενη ώρα πτήσης από το Δελχί στο Λεχ. Τελικά, μετά την προσγείωση στο Leh γύρω στις 9:00 π.μ., έλαβα μια κλήση για την παραλαβή.

Ειλικρινά, χρειάστηκε πολύς χρόνος για να φτάσουν οι αποσκευές και ο παραλαβής τηλεφώνησε δύο φορές για να μάθει τη θέση μου.

Όταν έφτασαν οι αποσκευές, έφυγα από το αεροδρόμιο. Ως εκ τούτου, είδα το άτομο να κουβαλάει μια κάρτα με το όνομά μου.

Άφιξη στον Ξενώνα

Ήμουν σίγουρος ότι το αυτοκίνητο κινούνταν προς το Lhachik Guest House.

Σε περίπου 20 λεπτά, το αυτοκίνητο σταμάτησε και δεν παρατήρησα τι γράφτηκε έξω από το σπίτι, καθώς ήμουν σίγουρος ότι πρέπει να ήταν το Lhachik Guest House. Ο ιδιοκτήτης στεκόταν και μας χαιρέτησε μέσα στο σπίτι.

Καθώς τακτοποιηθήκαμε στο δωμάτιο, περιηγήθηκα στο σπίτι και συνειδητοποίησα ότι ήταν διαφορετική τοποθεσία.

Αν και ο ιδιοκτήτης επιβεβαίωσε ότι:

Το Lhachik Guest House που κλείσατε είναι αλλού, σας μεταφέραμε εδώ επειδή είναι πιο κοντά στην αγορά και οι ξένοι προτιμούν τον ξενώνα Lhachik. Συγκριτικά, οι Ινδοί προτιμούν Ξενώνας Jig Gyas σύμφωνα με την εμπειρία του.

Jig gyas Guest House στο Leh

Ξενώνας Jig Gyas στο Leh

Έκανα κράτηση για τις πρώτες 3 ημέρες στο Leh στο Jig Gyas Guest House και επίσης για την τελευταία μέρα του ταξιδιού μου στο Ladakh.

Οι πρώτες 3 ημέρες περιλαμβάνουν 48 ώρες στο Leh και στη συνέχεια την 3η Day Leh από το Pangong στο Leh.

Το Jig Gyas Guest House βρίσκεται κοντά στην κύρια αγορά Leh και στο εμπορικό δρόμο. Κυρίως, 10-15 λεπτά με τα πόδια. Όλα τα σημαντικά εστιατόρια, εστιατόρια και καταστήματα είναι μόνο εκεί.

Το σπίτι είναι καλά χτισμένο και το δωμάτιο που πήρα ήταν ευρύχωρο. Επιπλέον, το σπίτι παρέχει κατάλληλο χώρο στάθμευσης καθώς πρέπει να παρκάρουμε το ενοικιαζόμενο ποδήλατό μας μέσα στο σπίτι.

Ο κήπος του σπιτιού ήταν φανταστικός, με καθιστικό και όμορφα συνοδευτικά λουλούδια.

Όμως, το δωμάτιο δεν έχει ανεμιστήρα, κάτι που πιστεύω ότι δεν είναι μειονέκτημα. Πράγματι, το κλίμα του Λαντάκ παραμένει ευχάριστο. Πήγα στο Ladakh τον Αύγουστο, ειδικά περίπου εκείνο τον μήνα. Και τους χειμώνες, πρέπει να γνωρίζετε, αναμφίβολα, το απόλυτο κρύο.

Ο ιδιοκτήτης του Ξενώνα και οι οικογένειες που μένουν εκεί είναι φιλόξενοι και ευγενικοί.

Επιλογή φαγητού

Ο ξενώνας έχει κουζίνα και η οικογένεια που μένει εκεί το καταφέρνει.

Εάν χρειάζεστε φαγητό για το πρωινό, το μεσημεριανό ή το δείπνο σας, πρέπει να τους το πείτε εκ των προτέρων καθώς χρειάζεται χρόνος και μόνο μια θεία μαγειρεύει φαγητό στην κουζίνα. Πάντα, η θεία είναι εγκάρδια, με υπέροχο φαγητό και συμπεριφορά.

Η οικογένεια είναι από το Νεπάλ, επομένως δεν γνωρίζουν αρκετά για το φαγητό Ladakhi. Αλλά θα έχετε νόστιμο φαγητό συνολικά, όπως Sabzi & Chapati.

Όταν φεύγαμε από το Leh στο Turtuk, ζητήσαμε από την οικογένεια να αφήσουμε τις αποσκευές μας. Έτσι, συμφώνησαν αμέσως σε αυτό.

Η εμπειρία μου στο Jig Gyas Homestay στο Leh ήταν πράγματι πολύ ικανοποιητική.

Οδηγίες για επισκέψεις στο Leh Ladakh

Μοιραστήκαμε το δρομολόγιό μας για το Leh Ladakh με τον ιδιοκτήτη.

Πρότεινε να μην κάνουμε Leh to Pangong to Leh την ίδια μέρα. Όμως, έχουμε ήδη κλείσει τη διαμονή μας στο Leh και διαπιστώσαμε ότι η διαμονή στο Pangong θα ήταν δαπανηρή.

Έτσι, τελικά, πρέπει να παραμείνουμε κολλημένοι στην απόφασή μας, και πράγματι, αφού συνειδητοποίησα ότι δεν έπρεπε να κάνετε το Leh to Pangong στο Leh την ίδια μέρα. Αλλά, κυρίως, επηρέασε την υγεία μου μετά το ψιλόβροχο.

Ανακεφαλαίωση

Πιστεύω ειλικρινά ότι το να ζεις και να εξερευνάς σαν ντόπιος είναι μια μαγευτική εμπειρία κάθε φορά που επισκέπτεσαι ένα μέρος.

Λοιπόν, έχετε βιώσει να ζείτε με μια τοπική οικογένεια ταξιδεύοντας σε άλλα μέρη;