Πτήση για Λεχ;  Να είστε προετοιμασμένοι καθώς το αεροπλάνο σας μπορεί να επιστρέψει!

Πτήση για Λεχ; Να είστε προετοιμασμένοι καθώς το αεροπλάνο σας μπορεί να επιστρέψει!

Januar 2, 2023 0 Von admin

Χρόνος διαβασματός: 4 λεπτά

Είναι απολύτως όνειρο όλων να ταξιδέψουν στο Leh Ladakh! Αλλά, ειλικρινά, το οδικό ταξίδι στο Leh από οποιαδήποτε πόλη παραμένει η κύρια προτεραιότητα και η επόμενη προτίμηση είναι η πτήση προς Leh, σωστά;

Ομοια. Η επιλογή μου παρέμεινε ένα οδικό ταξίδι στο Leh.

Ευτυχώς, ένα μακρύ Σαββατοκύριακο έφτασε τον Αύγουστο. Όμως, δυστυχώς, ο Αύγουστος είναι μια περίοδος αιχμής μουσώνων, φέρνει πολλά εμπόδια για να φτάσετε στο Leh. Ειδικά οι κατολισθήσεις και τα οδοφράγματα που προκαλούνται από τις βροχοπτώσεις.

Έτσι, μια πτήση προς το Λεχ θα ήταν η μόνη μου επιλογή—Αχα, αλλά εν αγνοία μου περίμενε κάτι ασυνήθιστο.

Ενθουσιασμός για την πτήση

Η πτήση μου στο Λεχ ήταν στις 4:05 π.μκαι ήμουν σίγουρος ότι θα είχα χώρο κοιμηθείτε στο αεροδρόμιο IGI του Δελχί. Επιπλέον, προτίμησα να φτάσω γύρω στις 11-12 το μεσημέρι. την προηγούμενη ημέρα.

Όμως, δεν ξέρω τίποτα πολύ για το Δελχί Τερματικός Τ2. Ήταν επίσης η πρώτη φορά που έπιανα εκείνη την πρώιμη πτήση.

Επιπλέον, ήμουν πολύ ενθουσιασμένος που κοιμήθηκα σε ένα αεροδρόμιο. αυτό το πρώτο συναίσθημα που μπορούσες να καταλάβεις.

Ως εκ τούτου, ο ξάδερφός μου και εγώ φύγαμε από το σπίτι γύρω στις 10:00 μ.μ. και πήραμε το μετρό Blue line προς Dwarka sec 21. Μετά από αυτό, το μετρό Airport express προς το σταθμό IGI Airport.

Παρακαλώ σημειώστε – Το τελευταίο μετρό φεύγει στις 23:15 στη γραμμή Airport Express και το πρώτο αναχωρεί στις 4:45 π.μ.

Μόλις καταφέραμε να προλάβουμε το Airport Express και φτάσαμε στο σταθμό IGI Airport στις 23:30

Έφτασε στα λάθος τερματικά

Κατευθυνθήκαμε κατευθείαν στους τερματικούς σταθμούς. Όμως, καθώς ήρθε η σειρά μας να δείξουμε το εισιτήριο και τις ταυτότητες, ο αστυνομικός χαμογέλασε. Χαμογέλασε και ρώτησε πού πας; Απαντήσαμε στον Λεχ και μετά είπε ότι ήταν λάθος τερματικό. Πρέπει να πάτε στο Terminal T2, και είναι Τερματικό Τ3.

Ένιωσα κάτι λάθος πριν, επειδή τα άτομα που στέκονταν μπροστά έδειχναν διαβατήρια και χρειάστηκε πολύς χρόνος για να έρθει η σειρά.

Ωστόσο, προχωρήσαμε στον τερματικό σταθμό Τ2, 15-20 λεπτά με τα πόδια.

Καθώς φτάσαμε, επικρατούσε μια σιωπή έξω, σε αντίθεση με το Terminal 3!

Εκανα λάθος

Ό,τι είχα φανταστεί πριν—μια νύχτα ύπνου στο αεροδρόμιο, ένα διαφορετικό συναίσθημα—όλα πήγαιναν αντίθετα.

Επιπλέον, ήταν δύσκολο ακόμα και να κάθεσαι και να κοιμάσαι! Χαχα!

Τι να κάνετε «Όταν έχετε πτήση νωρίς το πρωί και δεν υπάρχει μέρος για ύπνο στο αεροδρόμιο»;

Όταν μείνετε ξύπνιοι, αναμφίβολα θα νιώσετε πεινασμένοι. Άρα, ο καταλληλότερος τρόπος θα ήταν να έχεις κάτι να καταναλώσεις.

Πράγματι, ποτέ δεν είχα φανταστεί ότι θα έτρωγα ένα πλήρες γεύμα στη 1:30 π.μ

Φτου!

Η ώρα προχώρησε σταδιακά, και η επιβίβαση ξεκίνησε.

Πτήση Δελχί προς Λεχ

Η επιβίβαση ξεκίνησε νωρίς και η πτήση για το Λεχ απογειώθηκε 20 λεπτά πριν την ώρα αναχώρησης.

Επομένως, υπέθεσα ότι θα φτάναμε πολύ νωρίς από το αναμενόμενο.

Αλλά επρόκειτο να συμβεί μια ανατροπή.

Καθώς η πτήση έφτασε πιο κοντά στο Λεχ, ενημέρωσε ο πιλότος:

• Το αεροπλάνο έπρεπε να παραμείνει στον αέρα και να αιωρείται για περίπου 30 λεπτά λόγω της κακοκαιρίας και το αεροσκάφος δεν είχε αρκετή βενζίνη για να συντηρηθεί. Έτσι, ο πιλότος αποφάσισε να επιστρέψει στο Δελχί.

Έμεινα έκπληκτος, δεν άκουσα ποτέ για μια εμπειρία – πιθανώς, μια σκηνή σαν ταινία.

Σύντομα, το αεροπλάνο έφτασε στο Δελχί και ένας συγγενής τηλεφώνησε για να επιβεβαιώσει αν προσγειωθήκαμε ή όχι – επιβεβαίωσα ότι προσγειωθήκαμε, αλλά ξανά στο Δελχί!!

Ο πιλότος έφτασε και περιέγραψε τα προβλήματα που αντιμετώπισε κατά την προσγείωση του αεροσκάφους στο αεροδρόμιο Kushok Bakula Rimpochee του Leh.

Το πρωταρχικό μέλημα δεν ήταν ο καιρός, ειλικρινά:

Πράγματι, λιγότερα καύσιμα δεν μπορούν να κρατήσουν το αεροσκάφος που αιωρείται στην ατμόσφαιρα για περίπου 30 λεπτά.

Επιπλέον, ο καπετάνιος μας ενημέρωσε ότι:

Το αεροσκάφος πίσω μας, ερχόμενο από τη Βομβάη, είχε περίπου 1 ώρα επιπλέον καύσιμα, έτσι κράτησε το αεροπλάνο στον αέρα και προσγειώθηκε με επιτυχία στο αεροδρόμιο Leh.

με όλα τα φυλλάδια τις καλύτερες ευχές και κέφιη πτήση Δελχί-Λεχ απογειώθηκε ξανά μετά από 40 λεπτά.

Όπως περιγράφεται, η πτήση προς το Λεχ από το Δελχί συνήθως διαρκεί περίπου 1 ώρα και 30 λεπτά για να φτάσετε, και αυτή τη φορά, ο καπετάνιος μας ενημέρωσε σχετικά με τα μέρη που περνούσε το αεροσκάφος.

Είχα μια θέση στον διάδρομο. Ως εκ τούτου, στάθηκα προσπαθώντας να κρυφοκοιτήσω από το παράθυρο, αλλά έξω ήταν τα φτερά του αεροσκάφους που μπλοκάρουν το δρόμο για να δω πιο πέρα.

Οπότε, περιορίστηκα στη χρήση της φαντασίας μου!

Προσγειώθηκε στο Λεχ

Τελικά, το Flight to Leh προσγειώθηκε στις 9:00 π.μ. και ο καιρός έξω ήταν ηλιόλουστος, όπως μπορούσα να δω από το παράθυρο.

Κοίταξα το τηλεφωνικό δίκτυο. Η άλλη μου SIM, η οποία ήταν η Postpaid SIM της Airtel, λειτουργούσε.

Εν τω μεταξύ, έλαβα μια κλήση από το άτομο που έπρεπε να με πάρει και θα κουβαλούσε μια κάρτα με το όνομά μου γραμμένο.

Ο ξάδερφός μου δεν κουβαλούσε Postpaid SIM. Έτσι, τα σήματα του τηλεφώνου του ήταν νεκρά για κλήσεις και χρήση δεδομένων.

Επιπλέον, κρατήστε μαζί σας τα πιστοποιητικά Εμβολίου σας, καθώς οι υπάλληλοι εκεί μας εξέπληξαν δείχνοντας τις πιστοποιήσεις.

Μετά την προσγείωση στο Leh, πρέπει να χρησιμοποιήσετε αποτελεσματικά τις πρώτες 48 ώρες.

συμπέρασμα

Δεν θα περνούσε κάθε πτήση προς Λεχ την ίδια κατάσταση. Όμως, πρέπει να είστε έτοιμοι, ειδικά όταν πετάτε στο Λεχ κατά την περίοδο των μουσώνων και ιδιαίτερα νωρίς το πρωί πριν την ανατολή του ηλίου.

Ο δυσάρεστος καιρός ή τα λιγότερα καύσιμα μπορεί να καθυστερήσουν την πτήση σας ή να αναγκάσουν το αεροσκάφος να επιστρέψει, όπως συνέβη με εμένα. Έτσι, ο καλύτερος τρόπος για να προχωρήσετε είναι να έχετε αρκετές μέρες μαζί σας.

Υποθέτω ότι σίγουρα θα κρατήσετε τις 2 μέρες σας για εγκλιματισμό στο Leh. Έτσι, με αυτόν τον τρόπο, εάν η πτήση σας καθυστερήσει τυχαία, έχετε τουλάχιστον 2 ημέρες μαζί σας στο Leh και δεν μπορείτε να πάτε πουθενά στη LADAKH.

Έχετε υποστεί μια κατάσταση επιστροφής πτήσης όπως αυτή στο παρελθόν;